Reklamacije i povrat robe

Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije plaćanja ili primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova. Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova poštarine. Kupac ima pravo na povrat sredstava u roku 14 dana od dana primitka proizvoda, bez navođenja razloga povrata.

Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni uz priloženi račun koji je isporučio prodavatelj. Uz vraćene proizvode Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih sredstava.

Troškove povrata robe do Prodavatelja snosi kupac.

Proizvod koji Kupac šalje na reklamaciju mora sadržavati račun koji je priložen za taj proizvod koji je dobio prilikom kupnje i popunjen obrazac za raskid ugovora kojeg možete skinuti OVDJE.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je artikl koju ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan artikl.
Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 040/823-007 ili putem maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . Kupac bi prilikom javljanja trebao znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.

Direktiva o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Ispis

Košarica

Košarica je prazna.