Reklamacije i povrat robe

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni artiklom, isti možete zamijeniti za nešto drugo ili vratiti u zamjenu za novac unutar 15 dana od primitka artikla
Da biste  ostvarili ovo pravo, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen. Troškove povrata proizvoda snosi kupac.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljki te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.
Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je artikl koju ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan artikl.
Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 040/823-007 ili putem maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . Kupac bi prilikom javljanja trebao znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.

Ispis

Košarica

Košarica je prazna.